118 800 nys tjänst måste prövas!

fick precis veta av en kompis att 118 800 har startat en ny mms tjänst, du skickar in en bild på vad du vill + en fråga du vill ha svart på! och jag var ju bara tvungen att testa det så skickade in en bild på mig själv med frågan
"-vilken kändis är jag lik" och då fick jag detta svart tillbaka:
"tjena snygging, du ä ju väldigt lik den super söta bloggaren Foki och även lite lik Ashley Tisdale fast med en brunett version av Kissies frilla. kramar 188 800"
haha ja en väldigt rolig tjänst är det någon annan som har prövat den?
och vad tycker ni, har dom rätt? :)

Kommentarer
Postat av: Lillasyran :)

Ohh,ja det har dom :P :P <333

2011-03-30 @ 18:25:16
URL: http://mostwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0