hur var det nu igen...

min dag lite kort:
slutade tidigt idag så tog en sväng på stan, var i behov av en ny mascara så köpte det.
var ute och gick i en och en halv timme i det fina vädret med johanna, skönt att bara släppa allt för en liten stund... men sen blev det stallet och rida med tilda, det gick super, men ni kan ju gissa om jag var trött efter en lång promenix och ett rid pass, haha! men mysigt var det i alla fall :) ja vad kan man mer säga om denna dag? ingen i min familj var så sugen på att laga mat så vi drog och köpte donken, mums! och jag som inte skulle äta något onyttigt... hmm hur gick det med det då? haha! :P men till mitt försvar så har jag vart ute och gått + ett ridpass. men nu ska jag nog lägga mig i min varma och mysiga säng och kolla på en film, det är ju en dag imorgon också! :)
puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna Appelqvist

Alltså jag ville äta hos dig !!! hahaha love ya<3

2011-03-17 @ 08:52:07
Postat av: Johanna Appelqvist

Jag ville äta hos dig ju ;) loveya <3

2011-03-17 @ 09:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0