röntgen...

var hos husläkaren idag vid 2 tiden och tog lite blod prov och tester.
sen var det inget mer med det, hon skulle skicka en remiss att jag skulle få åka upp till lasarettet och röntga huvudet men det var inget akut, sen ringer dom precis när jag är i stallet och ska ut och rida och frågar om vi kan komma på en akutröntgen :P haha! red klart och sen åkte vi upp... eftersom att det var akuten så trodde vi att de skulle ta lååång tid men det gick på mindre än 1 timme! så nu är jag hemma igen det var inget akut men får svar från husläkaren imorgon, kan vara en kraftig hjärtskakning eller något sånt, får se vad dom säger. det gick iallafall jätte bra att träna med perla idag, imorgon blir det sista träningen innan tävlingen. längtar så tills i helgen, hihi! nu ska jag fixa mig för att åka till Patrik...
det här blir nog det sista inlägget för idag men skriver mer imorgon! puss

Kommentarer
Postat av: markus bror bergsten

varför har du tagit en bild på mitt huve för :O

2011-03-02 @ 22:00:46
Postat av: cassandra

haha ja du, tyckte att den var såå stor så den passade liksom in! ;)

2011-03-10 @ 14:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0